Sitat Akilles:Her er d mye feil,og mye amatørmeninger.1.Kunden betalte 350.- for montering(stopper i xl koster 450 til look bind) tilsammen 800-absolutt ingen u-pris.2.Ingenting av utstyret ble kjøpt hos butikken (-stopper)3.Kunden oppga feil mm på sine sko4.Ski med titanal topp,dvs-ståltopp,blir ikke nevnbart svekket av 4 plugger.5.Butikken plugget skiene og flyttet bindingene gratis, til tross for at kunden oppga feil mm.6.ski som ikke er kjøpt hos montør,legger ikke igjen noe fortjeneste hos butikken.Det overasker meg faktisk at butikken i hele tatt gidder og montere de skiene.

Altså, stoppere koster 399, da betaler jeg igjen 401 for montering, bare det er drøyt. og det du skriver at JEG oppgav feil lengde på skoene? det står jo rett lengde på kvitteringen jeg fikk.. hvordan kan jeg da ha sagt feil lengde?Og ja er de gira på å ha et ok rykte på seg nytter det ikke å ha den service instillingen. Har hørt Flere andre her i område som er misfornøyde med servicen der inne. Foreksempel komme 10 min før stenge tid å skulle kjøpe telemark støvler men nei ble kasta på dør for de hadde ikke tid til å hjelpe han når han kom 10 min før stengetid.

dette for min del virker litt useriøst ut.