Sitat meidal:100% ren parkski, så ville jeg ha vudert armada sine ski!syke parkski!t-hall skien er jo en leken ski, med flexi-ledd som gjør den lett å ta butters og andre små leketricks med. flexi-leddene gjør til at det er lettere å lande tricks, både switch og normalt.http://navasport.no/product/plone/webshop/ski/alpinsko/armada/t-hall-2010de skiene jeg har linket, er de billigste armada skiene i Norge med look px12 binding! vis du har lyst på en annen binding enn look px12, så er det bare å ringe navasport Namsos, og prate med Johan. de har alt i fra look px18 til Marker til rossingnol bindinger!håper dette var et bra nok svar for deg! smile

<p></p>
du kan ikke akkurat si at el ray er billig skien til armada når det er den som er designet for bigjumping wink TJ Schiller var med på å designe denne skien før han gikk over til core-upt. jeg har selv brukt denne skien i 2 år og den er alt for stiv til å være en "nybegynner" ski. da ille jeg heller annbefalt ar6. el ray er bare billigere fordi strukuren er simplere enn de andre skiene. og dermed mye billigere å produsere;) det billigste er ikke alltid det dårligste vet du