Sitat ¤Sindre¤:<blockquote>
<p>Sitat Jonasthejibber:<blockquote><p>Sitat Skier1995:Jeg synes det er greit å herme litt etter proffene. Men jeg synes også det er et poeng å ikke være helt lik. Det blir litt wannabe kanskje?Det jeg ikke liker er forressten de som sitter ved bigjumpen og ler av alle som tryner, og når de selv skal kjøre så gjør de ingenting på hoppet!!

</p>

Er helt enig med de sleipingene som rocker rundt og tror de er så sykt GANGSTA og kule..Spesielt hvis du tryner. Men det verste er at noen kan ikke kjøre ski og noen her helt sykt gode :P

</blockquote></p>

Det er bare det at man ofte ikke ler av personen som tryner, men med. Alle snørrer jo en gang i blandt og så lenge man ikke tryner jævlig, så er det jo bare å se det komiske i det.

Drit i herming, gjør det du føler deg komfortabel med. Å ha det morro er jo hele poenget med jibbing.

</blockquote>

Selvfølgelig er en ting å le med de som tryner, men det er en del "wannabes" som ler hånlig av de som tryner og når det kommer et stykke er de ikke bedre selv. Det er litt tragisk synes jeg ihvertfall :wink