Hvis du ikke kjenner Ahmet Dadali så kan du gå å legge deg med en gang etter du har slengt deg i veggen. Fordi han sjuk, nesten like sjuk som Tom Wallisch som du kanskje har hørt om
Sitat Jiberish:Hvis du ikke kjenner Ahmet Dadali så kan du gå å legge deg med en gang etter du har slengt deg i veggen. Fordi han sjuk, nesten like sjuk som Tom Wallisch som du kanskje har hørt om
han er nok IKKE like god some pretzel king men han er syk, det skal du ha
Sitat Jiberish:Hvis du ikke kjenner Ahmet Dadali så kan du gå å legge deg med en gang etter du har slengt deg i veggen. Fordi han sjuk, nesten like sjuk som Tom Wallisch som du kanskje har hørt om
Orage sin TJ Pro Model er ikke tall... Selv om man skulle tro det på orage sine hjemmesider. Den er helt vanlig, blir sikkert tall på en fyr på "1,60". Phil Casabon er ufattelig lav...
Sitat Henrik:<blockquote><p>Sitat Jiberish:Hvis du ikke kjenner Ahmet Dadali så kan du gå å legge deg med en gang etter du har slengt deg i veggen. Fordi han sjuk, nesten like sjuk som Tom Wallisch som du kanskje har hørt om
</p>
Tror du jeg ikke vet hvem Ahmet Dadali er?
</blockquote>
Han skrev det vel til Jonas the jibber regner jeg med. Siden han spurte hvem han var.
Sitat Steffen...:Orage sin TJ Pro Model er ikke tall... Selv om man skulle tro det på orage sine hjemmesider. Den er helt vanlig, blir sikkert tall på en fyr på "1,60". Phil Casabon er ufattelig lav...Under Armor jakka er fet, og tall!!! interessert!
<p></p>
JO den er tall! en kompis av meg har den i Large og den er bare hakket kortere enn oakley jakken min i XXL loosfit. casabon sin signatur jakke derimot er ikke tall i hele tatt..
Jeg har TJ Pro model og den er i XXL. Den rekker meg nesten til pungen... om det er tall så ok.Men det som er muligheten er at kompisen din er ikke så høy, fordi jeg er 1,90 og da blir den ikke særlig tall... men men, alle har forskjellige oppfatning. En ting er, og det er at den ikke kan sammenlignes med Under Armor sin i alle fall!!!