Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
snowboard team
#10272 12/03/2006 5:47 PM
Fersking
OP Offline
Fersking

Halla folkens

Er det noen som vet om et snowboard team i Oslo området som driver aktivt, eller er det noen som har lyst til å bli med å starte et team for seriøse kjørere som ønsker å bli GODE!

jeppp
boyboarder #10273 12/03/2006 6:48 PM
*_* Offline
Medlem
Medlem

Sjekk ut Norges snowboard forbund. Her finner du oversikt over alle klubber i Norge + info om å starte ny egen klubb... www.nsbf.no

BSK
boyboarder #10274 12/03/2006 7:12 PM
Medlem
Medlem

BSK, Bærums Ski Klubb er jo i nærheten av Oslo hvertfall, var med der et år. litt stress å dra helt fra Drammen to ganger i uka, var derfor jeg slutta. For opplegget var jævla bra. hvis vi foreksempel skulle kjøre rails sto trenerne i bånn, og sa va du gjorde feil, de ga jo ros og da, hvis ikke hadde det jo blitt jævla kjedlig å bare fått negativ feeback heeele tida, selvom det er det du lærer av. De hadde også barmarkstreninger på høsten, og litt samlinger. Jeg vil hvertfall annbefale BSK

BSK
boyboarder #10275 12/03/2006 7:13 PM
Medlem
Medlem

BSK, Bærums Ski Klubb er jo i nærheten av Oslo hvertfall, var med der et år. litt stress å dra helt fra Drammen to ganger i uka, var derfor jeg slutta. For opplegget var jævla bra. hvis vi foreksempel skulle kjøre rails sto trenerne i bånn, og sa va du gjorde feil, de ga jo ros og da, hvis ikke hadde det jo blitt jævla kjedlig å bare fått negativ feeback heeele tida, selvom det er det du lærer av. De hadde også barmarkstreninger på høsten, og litt samlinger. Jeg vil hvertfall annbefale BSK