jakke: bergans eller o'neilbukse: sweethjelm: bula blir kansje sweet trooper halfcuthansker: kombi jon olssonstaver: scottski: k2 fujative 04/05sko: lange
Hjelm: Pro Tec Classic Snow grønn (skal kjøpe ny)Goggles: Oakley Splice Jet Black PersimmonSki: Vølkl Ledge 08/09Staver: Noen slitte Swix staverJakke: Extrem Gonzo grønnBukse: Vet ikkeSko: Grønne Nordica Supercharger jr. i str. 41Hansker: Vet ikke enda
Ski: Salomon Suspect 09Støvler: noe salomon greierBindinger: look px12Hjelm: Bern baker black (satser på å kjøpe meg trooper)Jakke: Saga white&black Bukse: Salomon (blå)Hansker: skal kjøpe noen hvite fra Scott
Jakke: North FaceBukse: Alien WorkshopVotter: Outdoor Research Alti mittsHjelm: Smith HustleBriller: Smith I/OBoots: Burton RulerBindiger: Burton CartelBrett: Burton Custom X
Har også kjøpt en Camelbak Menace sekk som jeg har store forhåpninger til
Og det skal sies, det er 10 år siden jeg kjøpte nytt utstyr sist. Kjøper man det beste når man handler trenger man strengt tatt ikke bytte det hvert år, men 10 år er i overkant lenge
hmm høres dette outfite't bra ut?? ski:salomon dumontbindinger:markor griffinstaver:armada (usikker)støvler:salomon kaos ofc xDgenser:plain white xxlt-skjorte(går over gensern):level 1 kelly green 6xlt-skjorte: som stikker litt utenfor lvl1 t-shirte'nbukser:salomon magicbandana:sweet (white)hansker:salomon (plainblack)googles: dragon farge usikker...lue:plain lilla fra vandalshjelm: salomon modell usikker...style t-wall ;)btw er nybegynner xD
Jakke: Oakley Air Raid ( Hvit og Rød ) Eller First drop hoodies.Bukse: Lethal Descent Redux Pant, Brun eller Helly hansen Gul.Hansker: Oakley, husker ikke navnStaver: Random, dritkorteSko: Salomon Spk Kaos.De nyeste Hjelm: Bern Baker with AudioSki:Völkl Ledge 09/10Goggles: Oakley Crowbar Grønn Frame med Rosa glass.Binding: Marker M.11 Free