Sitat Anders_ålsheia:neinei, ikke at jeg har så mye mot i å være med, syntes bare at det hadde vært litt greit å vite på forhånd =)vi skal bestille snart + at en kompis kanskje skal være me viss det er noe gudd 
Da mistolket jeg ditt første innlegg. Sorry. 
Uansett, Saalbach er ikke det verste carving-stedet (for de som helst ikke vil ende opp på et sted uten mulighet til å drive annen kjøring)Det skal være et par parker der, som jeg har hørt skal være ganske bra, selv om mitt generelle inntrykk av østerriske skianlegg tilsier at de ikke er på linje med de beste norske parkene. (F.eks Trysil og Hemsedal)
Nå kjører jeg ekstremt lite park selv, og har heller ikke vært i Saalbach, men man plukker da opp noen inntrykk.
Stedet skal for øvrig ha mange bra, og lett tilgjengelige off-piste muligheter, så funker ikke parken, får du drive litt bc-jibbing istedet. Fordelen er jo at østerrikere og tyskere helst vil kjøre carving, så da bruker det å være bra muligheter for skandinaver å få pudderet for seg selv.
Afterski er generelt bra i Østerrike, med lave priser og høy stemning. Saalbach skal i så måte ha en god del bra steder å velge mellom. Hintertag Alm (mener jeg det heter) er at av de mest berømte after-ski stedene i Alpene.