hei hei:D

jeg har selv nettopp sendt en mail til skisenteret å "klagd" på parken de serverte oss nå i sesongen som var.

lurte bare på om dere hadde noen tanker om det/den? hadde vert fint hvis du hadde vert litt flere så kanskje de hadde gjort noe med det.

Mailen jeg skrev var utroilig lang må jeg så men i hovedsak var dette punktene:

* De kaller paken en terrengpark ikke snowboardpark. så hvorfor var da "alle" hoppene så falte at eneste måte å komme over var med syk fart eller kjøre snowboard. (snowboardere satser fremover, skikjørere satser oppover) * De har fler skikjørere enn snowboardkjørere å burde vertfall da konsentrere seg om skikjørerene å ikke snowboard. selv om de godt kunne hatt litt begge deler.* Større park? utnytte plassen de har? mange hopper av i karitraa for å kjøre parken. når den er så liten som den er blir det mye kø. det er jo helt klart.

hadde en god del punker til. også ang kø problemet og om hvordan de kunne forbredre dette, men gidder ikke skrive så lang forum tråd eller fremheve det før jeg får noe svar eller noe som har noe å si, ros eller kritikk.

Håper på en grei diskusjon, kanskje fra snowboardere også. selv om dere er et mindretall i myrkdalen burde dere jo si dere mening i saken også. De har mange muligheter å det finst flere parker over hele landet som har gjort dette bedereenn myrkdalen.

(jeg er klar over at vær å vind på østlandet er beder egnet for park enn på vestlandet)