Sitat anders1245:Noen som veit hvor mye man må betale i ekstra avgifter siden det er fra utlandet??
<p></p>
Siden det er i tyskland, altså EU. så kan du trekke fra den tyske momsen, men legge til den norske momsen.DVS. trekke fra 18% også legge til 25%eks. hvis du kjøper noe for 96 euro, så tar du 96*0,82= 78,72. også ganger du det med den norske momsen, dvs 78,72 *1,25 = 98,4er det bra nok svar eller skauby!!:razz
flava selger også tall tees:D en venn av meg som er 185 eller noe kjøpte en tskjorte der som rekker han midt på knærne til bare 150 kr:D var på halv pris.
Men for meg som ikke er super pro på tall tees størrelser... Hvor stor er 3XL? På en person som er 185, går den da ned til kærene? eller mer passe, over hofte+rævs?
Sitat Steffen...:Men for meg som ikke er super pro på tall tees størrelser... Hvor stor er 3XL? På en person som er 185, går den da ned til kærene? eller mer passe, over hofte+rævs?
Den går nok ikke til knærne nei.. Varierer jo seff litt merke til merke, men de fra hoodboyz må du nok opp i største størrelsen(6xl) for at den skal nå deg på knærne viss du er 185. :wink
kanke folk lære seg å kjøpe passelige klær???ser mongis ut med gensere som går ned til knærne og bukser som du drar etter deg!!forbanna mongis...baggy skiklær er fett, stilen ser mye bedre ut, men er dere fortsatt på det stadiet (6.klasse) at dere skal ha gangstashit klær?
kanke folk lære seg å kjøpe passelige klær???ser mongis ut med gensere som går ned til knærne og bukser som du drar etter deg!!forbanna mongis...baggy skiklær er fett, stilen ser mye bedre ut, men er dere fortsatt på det stadiet (6.klasse) at dere skal ha gangstashit klær?
Sitat omocos:kanke folk lære seg å kjøpe passelige klær???ser mongis ut med gensere som går ned til knærne og bukser som du drar etter deg!!forbanna mongis...baggy skiklær er fett, stilen ser mye bedre ut, men er dere fortsatt på det stadiet (6.klasse) at dere skal ha gangstashit klær?faen så irriterende det er!!!
Man må nå for faen få lov å gå i hva man vil. Og hvorfor er gangstashit på 6.klassestadiet? Forresten heller ikke snakk om å være gangsta, går ikke akkurat rundt med bling og grillz..Hva er problemet ditt egentlig? Er du virkelig verdt så mye at du ikke tåler å se andre folk med andre stiler enn deg?Faen hvor idiot går det an å være, skjerp deg, please..
Funker forresten jævlig bra med en moderat baggy stil. Det er de ytterst færreste som har genser til knærne og bukser man drar etter seg..
grunnen til at jeg kjøper baggy skiklær er fordi triksene ser mye bedre ut, man ser ikke småfeil som ville kommet frem hvis man hadde mindre baggy klær
Sitat omocos:grunnen til at jeg kjøper baggy skiklær er fordi triksene ser mye bedre ut, man ser ikke småfeil som ville kommet frem hvis man hadde mindre baggy klær
<p></p>
Du kjøper baggy skiklær fordi du vil se ut som "de kule gutta"! du er en typisk sånn som bare ser på hva de gutta i xgames har på seg! du pøver å si at hvorfor gå med baggy klær når man kan ha klær som passer! det har vel ingen ting om det passer eller ikke! Det som er viktig er at du føler deg vel og ikke hva andre syns! Har ikke noe imot deg eller no, men dette innlegge ditt var faen meg helt idiotisk! ikke det med baggy klær pga skjule feila men det med at du sier hvorfor gå med baggy når du kan ha passende!!:twisted
Sitat omocos:kanke folk lære seg å kjøpe passelige klær???ser mongis ut med gensere som går ned til knærne og bukser som du drar etter deg!!forbanna mongis...baggy skiklær er fett, stilen ser mye bedre ut, men er dere fortsatt på det stadiet (6.klasse) at dere skal ha gangstashit klær?faen så irriterende det er!!!
Det du sier her er bare piss.Folk kan kjøre hvilken som helst stil de vil.Du som blir mongis'en her, sry.
Sjekk ut de nye tall teesa fra Perfect Line. De er produsert i økologisk bomull med økologisk godkjent farge. De kan også vaskes på hele 60 grader og det beste av alt er at de er bare produsert i svært begrenset opplag slik at du unngår å ha samme klær som alle andre. Størrelser helt opp i XXXL som tilsvarer 110 cm lengde