Sitat Henrik:<blockquote><p>Sitat omocos:har hørt at parken er bra, men de prepper ikke field hoppet:sadde har 3 hopp + field hoppet og noen rails...den ene railen er et rør som går skrått oppover og har en dropp på ca 1.5 meter:D

</p>

Betyr det at du hadde tenkt til å hoppe på det?

</blockquote>

De prepper field-hoppet. Tror dog de har bygd det litt ned. Av diverse grunner fikk jeg ikke anledning til å gjøre annet enn straight airs på det..

Jeg kan forresten gi en update på parken på fonna viss noen vil ha det:På toppen har de en liten fet railelinje: liten flat box, up flat box, dfd box. Tror og de satte opp en lang flatrail der idag, men det fikk jeg heller ikke med meg av diverse grunner.Så, helt til skikjørers venstre er det en hopplinje med 4 små hopp. Disse var ganske dårlig preppa, mye kuler mellom de..Litt til høyre for den linja er field hoppet, og litt til venstre for field hoppet dreiv de å bygde to hopp med ca 15 meter flate.Nedenfor alt det er det en linje med et lite, et litt større og et medium stort hopp. I bunnen er det litt ulikt hva som er satt opp. Er vertfall en sånn rør-ting, og ofte en downrail.:)