Sitat Spøkemann:Først og fremst: Team Norway var soleklar riktig vinner av JOSS i år, med den eneste videoen som imponerte meg.Ellers syns jeg bidragene var latterlig dårlige, jeg har sett absolutt alle triksene (unntatt Jons stygge baklengs-dobbelflipp) utført med stil i parken her i bakgårdsanlegget mitt. Ingen av humorpåfunnene var morsomme, og jeg syns det er mildt sagt skandaløst av overbetalte skiproffer lever to uker i sinnssyk luksus hvor de får verdens beste hopp, filmere og fotografer kasta etter seg, i skianlegg som bruker halve budsjettet sitt på å bygge hopp til dem, og så KLARER DE IKKE LAGE BEDRE FILMER! Nesten trist å se resultatet av JOSS 09, jeg håper det blir slutt på å kaste penger etter disse "idolene" som ikke er det skapte grann bedre en de flinkeste guttene i alpinanleggene i Norge.Jon Olsson, Colby West, John Symms, Russ Henshaw, Jossi Wells, Henrik Harlaut & resten av JOSS-gjengen unntatt team Norway: Dere er ikke verdt en skit, alle topp 10 i NM i bigjump er sørenmeg mye bedre enn dere! Kom dere ned på jorda! Eller til de engelskspråklige: Get your asses down to earth NOW!JOSS 09: Flaut!
Liker navnet ditt spøkemann.Jaja, du har ikke peiling på ski.. Og hvordan kan du si at harlaut og resten av gjengen ikke er verdt en skit? Ser ikke ut som du liker ski editer, når du sier at noen av verdens beste editer er latterlig dårlige... Tviler på du finner noe med bedre kjøring på nettet.