Sitat Spøkemann:Jeg mener det jeg skriver. Det er en vanvittig pengebruk på noe som er svært lite verdiskapende. Og det er trist å lese at dere tror disse overbetalte skiproffene sliter... De lever et liv i sinnssyk luksus i fht., hva de gir tilbake til samfunnet, og de har som jobb å LEKE seg. Vær litt kritiske alle dere unge jibbere, verden er litt større enn dere tydeligvis tror.
Ok Spøkemann. Jeg tror de fleste har fått med seg at du er i mot pengebruk i Jibbing, og at livet er en lek. Kan godt være du er sjalu (og det er forståelig, hvem er ikke det), eller så er du strengt tatt bare i mot Jibbing og ekstremsport. (Og da er du jo i grunn på feil fora og nettsted?). Det er mulig at du ikke har så god greie på jibbing som du burde hatt før du raser ut i din verden av klaging og skriblerier, men fakta er (av erfaring), jibbing er en knallhard sport idag, og det kan være kanskje 3-5 stk i VERDEN som lever det luksuslivet du påstår. Av de 3-5 igjen, er ikke livet på langt nær så luksuriøst som du skal ha det til. Det blir kanskje fremstilt slik via blogger og filmer, men fakta er noe annet. Det er hardt å komme seg opp til toppen, og når du offentlig går ut å disser livene til halve fri flyts lesere sine forbilder, ja da er du jaggu tøff. Jeg synes synd på alle kids og ungdommer som har disse som forbilder, og som må sitte å høre på ubegrunnet piss (min mening), av det du sier. Jeg har alltid sett opp til disse gutta, og kommer alltid til å gjøre det. Det er bare noen få dumme som deg som tør å motsette seg disse, for uten grunn.
Når vi snakker om ufornuftig pengebruk i idrett. Kan vi ikke ta hele fotball-diskusjonen her inne på frifly med det samme da? En middels god benksliter på et norsk tippeliga-lag tjener bedre enn de beste betalte jibberne i Norge. DET synes jeg er skremmende. For i Fotball skal du JAGGU være god om du er verdt 30 mill...
I'm out, mine ord. Noen flere?