Først og fremst: Team Norway var soleklar riktig vinner av JOSS i år, med den eneste videoen som imponerte meg.
Ellers syns jeg bidragene var latterlig dårlige, jeg har sett absolutt alle triksene (unntatt Jons stygge baklengs-dobbelflipp) utført med stil i parken her i bakgårdsanlegget mitt.
Ingen av humorpåfunnene var morsomme, og jeg syns det er mildt sagt skandaløst av overbetalte skiproffer lever to uker i sinnssyk luksus hvor de får verdens beste hopp, filmere og fotografer kasta etter seg, i skianlegg som bruker halve budsjettet sitt på å bygge hopp til dem, og så KLARER DE IKKE LAGE BEDRE FILMER!
Nesten trist å se resultatet av JOSS 09, jeg håper det blir slutt på å kaste penger etter disse "idolene" som ikke er det skapte grann bedre en de flinkeste guttene i alpinanleggene i Norge.
Jon Olsson, Colby West, John Symms, Russ Henshaw, Jossi Wells, Henrik Harlaut & resten av JOSS-gjengen unntatt team Norway: Dere er ikke verdt en skit, alle topp 10 i NM i bigjump er sørenmeg mye bedre enn dere! Kom dere ned på jorda! Eller til de engelskspråklige: Get your asses down to earth NOW!
JOSS 09: Flaut!