for meg personlig har det funket kjempe bra. traff en stein me kanten på skien mellom sålen og kanten og jeg trodde alt var ødelagt men alt holdt seg der det skull.
Sitat Aune92:Har hørt mye om at edge armoren til salomon ikke funker som den skal, og det virker som om den har hatt negativ effekt! Stemmer dette?Og er edge armoren fra tail til nose, eller er den bare over en liten del?
Jeg har ikke så mye peiling på edge armoren på skia men jeg TROR de er kunn på midten. det hvor du treffer railen som oftest :surprised
Sitat Torkeel:<blockquote><p>Sitat Aune92:Har hørt mye om at edge armoren til salomon ikke funker som den skal, og det virker som om den har hatt negativ effekt! Stemmer dette?Og er edge armoren fra tail til nose, eller er den bare over en liten del?
</p>
Jeg har ikke så mye peiling på edge armoren på skia men jeg TROR det er kunn på midten. der hvor du treffer railen som oftest :surprised
Hvis man ser på undersiden av skien, så ser man jo lett en del av edgearmoren ( de "tråene som går frem og tilbake" og hvis du følger disse videre kan du så vidt se at de fortsetter og ender et godt stykke fra midten.Så det er ikke som alle tror at det bare er edge armor på det lille stedet hvor man kan se den godt;)razz