Sitat AleksanderBE:Og sondre, hvorfor norsk nettbutikk, har du for mye penger?Prøv med www.sport-conrad.com og spar MYE penger.JA, siden er til og stole på 
Jeg er 210,5 % enig med AleksanderBE!
Prøv Sport-Conrad!
Jeg bestilte hos de i forrige uke (pakken er på vei, og jeg mottar den trolig imorgen)
Atomic Nomad Blackeye med Marker Jester-binding (bestemte meg for å kjøpe et par som er bedre egnet til bakkekjøring enn Mantraene mine)
Totalt (inkl. frakt, tollklarering og moms) så havner jeg likevel under kr 4000,-!!!
INGEN norske butikker klarer å matche en slik pakke!
Jeg skulle gjerne handlet norsk, og hadde det vært snakk om å spare kun et par-tre hundre kroner, så ville ikke tyskerne hos Sport-Conrad fått de surt opptjente pengene mine.
Men når man snakker om ca halv pris, da er valget altfor enkelt.
PS! Eneste som irriterer meg med Sport-Conrad, er at de nekter å stille bindingene slik kunden ønsker! På grunn av "ansvar ved eventuell skade". :twisted
Pokker ta, selv amerikanske nettbutikker stiller bindinger etter kundens instrukser, og der borte blir mikrobølgeovner levert med advarsler om at de ikke kan brukes til å tørke dyr med våt pels! (For å unngå søksmål)