Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
alt i ett...!
#61018 24/03/2008 11:17 PM
Fersking
OP Offline
Fersking

jeg har en del spørsmål...angående ski kjøringen...jeg plages litt med tresekstien min:sad av å til går det perfekt å av å til kommer jeg langt bakpå å får ondt...noen tips..? ogHvor får jeg kjøpt dainese ryggplater på nett?oghva skalen god behagelig jibbe støvel være av? (myk, stiv o.s.v)

360
KIDNEB!! #61019 25/03/2008 3:42 PM
Tørr bak øra
Tørr bak øra

Når Du tar 360 og det blir perfekt må du tenke hvordan du gjorde det , og gjør det sånn vær gang . Det funker.Hatt litt prob med det selv

Ryggplate og jibbestøvel
KIDNEB!! #61020 25/03/2008 6:08 PM
Medlem
Medlem

Grunnen til at du vil kjøpe ryggplate på nettet er vel fordi det er billigere der? Hvis det er så, da anbefaler jeg at du går i en motorsykkelbutikk og ser der, det er akkurat de samme ryggplatene men mye billigere!

Det er ingen fasit på hvordan du finner den perfekte jibbestøvel. Okei, kanskje mange mener at Salomon SPK er den beste, men du må nesten prøve selv og kjenne, ikke alle støvler passer til beina dine!Men en jibbestøvel skal være myk men samtidig fast, er akkurat som med sykler og dempere, kjipt når demperen flyger ned bare du kjører ned en fortauskant.Okei, veldig dårlig forklart, men håper du skjønte!Myk men fast wink

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå