Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Pivot
#60618 14/05/2008 3:32 PM
remye Offline OP
Tørr bak øra
OP Offline
Tørr bak øra

Jeg er ute etter enten Look Pivot eller Rossi FKS.DIN range: 6-14 eller 4-12Brukt eller nytt, spiller ikke noen rolle. Men bør helst være like hel :wink

Diskuter gjerne forskjellen på bindinger med eller uten pivot hæl.Jeg føler meg mye tryggere med pivot. Hvertfall når kneet går til dundas første sesongen uten..

Som noen kanskje har lest i den andre tråden, så blei jeg påkjørt av en fjott i løypa, og vridde kneet.Nå har jeg gått i to måneder og fått høre fra legen at alt er okey, og jeg trenger bare ro og hvile.Joda, det er nok ro og hvile som gir meg smerter fortsatt!Nå i morgen (torsdag) skal jeg inn til legetime igjen, og mase høl i huet på de til jeg får den MR scan'en jeg har ment jeg trengte fra dag én.

Har lest mye på nett, og jeg anntar det er ruptur i leddbånd eller indre menisk.

Re: Pivot
remye #60619 15/05/2008 8:17 AM
remye Offline OP
Tørr bak øra
OP Offline
Tørr bak øra

bumper dumper

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå