jeg å noen som går i klassen min skal kanskje ha elevbedrift, å da skal vi prøve å ta inn tall-tees fra US and A og selge. kan si fra hvis det blir noe av det.
breie t-skjorter er teit.lagd for feite folk, ikke for de som vil ha lange t-skjorter.kan forresten nevne www.hoodboyz.de. tysk side, har bestilt derfra selv ved et par anledninger.
Sitat wlm:kan ikke noen her starte og ta inn fra US og selge i norge ? (A)
Skulle gjerne det, men jeg er ikke 18 år. (må man ikke være det for å styre en kasse/åpne butikk?) Men dere folka her som er over 18 år. Start og impoter for ett merke inn til Norge
Sitat [hodlekve]:breie t-skjorter er teit.lagd for feite folk, ikke for de som vil ha lange t-skjorter.kan forresten nevne http://www.hoodboyz.de. tysk side, har bestilt derfra selv ved et par anledninger.
Verdt å nevne i forbindelse med hoodboyz.de er at det koster maaange penger å få pakken fra posten liksom.. Toll/porto/frakt noe sånt noe... Det e litt nedsig, men ellers har de sykt fete klær!
PS: Om flere bestiller sammen blir det ikkje så mye på hver
gå på eastbay.com, der selger de klær opp til 6XL hvertfall, gensere også. billigste skjorta ligger vel på 13 dollar, altså rund 90- 100 kroner. de har LRG, DC, Quiksilver osv. tok bare ei uke å få tinga med meg, men du må regne med 300 kr i frakt