Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Vil noen kjøpe en ekstremt BILLIG camper(til pickup)?
#59087 27/02/2014 12:35 AM
Mickee Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking

Hei!

Jeg selger min Polar camper fra 1984. Den trenger litt kjærlighet og oppussing men får den det så er den god som gull som skibomsfordon!

Står på Bogstad camping(Oslo). Jeg jobber siste uken nå og skal dra fra Oslo. Har du en pickup og vil forvandle den til et kickass vintercampingfordon så skal du komme og kjøpe den i helga. Kom og hent den så får du gi meg hva du synes den er verdt.

Den er litt sliten som sagt nå og siden jeg har bott i den på camping med strøm mens jeg har jobbet(og vært skadd) så har jeg ikke brukt gassystemet på mer enn 2 år. Kan derfor ikke garantere at alt fungerer, men det burde gjøre det. Sist jeg brukte den ordentlig bodde jeg hele vintern og våren i Chamonix uten strøm, og hadde det varmt og fint. 

Den har gasoldrevet vannbåren varme og kjøleskap.

Den har vært i bakken en gang. Derfor jeg skriver at den er litt sliten. Jeg var hos en kompis og hadde tatt av campern siden jeg skulle kjøre pickupen til EU-kontroll. Etter at jeg satte på campern igjen skulle jeg bare kjøre ett varv til rundt stallet der for å komme meg ut på veien, men stallet hadde et lavt overheng som jeg ikke merka de gangene jeg kjørte rundt med bare pickupen. Campern hekta seg fast og sklei rett av flaket på pickupen.

Det var jo vinter og myk snø som den landet i, og jeg kjørte bare i andre gir, men det ble et meterlangt smalt hull i taket. Jeg var jo på vei til Stockholm for å hente en kompis som hadde kommet med båten fra Finland, og så skulle vi kjøre ner till Chamonix! Så vi måtte fikse hullet kjapt. Ble ikke lappet helt 100% tett så på våren i Chamonix begynte det å droppe inn litt vann. Nå har jeg bare hatt en presenning over, men hvis man skal begynne å kjøre rundt og bruke campern som den er ment så må man nog tette litt bedre der først.

Her er litt bilder fra da jeg kjøpte den. Den er mer sliten nå, og trenger en vask utvendig. https://www.facebook.com/media/set/?set=a.32826787396.54204.729957396&type=1&l=31e6a8c7d8

Hør av dere på 92485697 og kom og kjøp den nå i helga!

/Micke

Re: Vil noen kjøpe en ekstremt BILLIG camper(til pickup)?
Mickee #59088 27/02/2014 12:20 PM
Mickee Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking

Jeg hadde vel tenkt meg ca 4000 for den, altså BILLIG! Forhandlingsbart også. Men den må vekk i helga eller i begynnelsen av neste uke!

Mickee #59089 28/02/2014 12:20 AM
Mickee Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking

Kom igjen nå, løp og kjøp!

Jeg står fast vid det at kjøperen selv kan gi hva den synes er fair for den. Skrev 4000 så noen skulle få ett tall i hodet, siden det pleier hjelpe. Hvis ikke noen vil ha den så må jeg kjøre den til skroten sammen med pickupen, og det skulle være kjedelig, siden jeg føler at den fortsatt har mye liv i seg.Hvis jeg kunne få den med meg når jeg drar skulle jeg ikke prøve å kvitte meg med den, men nå er ikke det mulig siden jeg har kjøpt en 7-seter isteden for en ny pickup.

Har man pickup så er det jo glimrende med en camper. Ikke noe registrering eller noe annet tull, siden den blir regnet som last på flaket. Bare å tute og kjøre!

Mickee #59090 31/05/2014 2:59 PM
Nytt medlem
Nytt medlem

Hi, Did you sell this already? I'm from Finland but I'm sometimes visiting Norway... Going to Tromsø next month though.