Innerstøvlene i første modell av cochise 120 er veldig dårlig. Årets modell skal være langt bedre har jeg hørt. Det er forøvrig Tecnica Cochise 120 jeg også skulle ha innerstøvlene til. Foehandlere i Norge er det dårlig med, så jeg bestilte fra Intuition i USA. Bestilte den som heter luxury, men det viste seg att de ikke hadde den i min størrelse i medium volum. Fikk mail om det, og att de skulle få den inn i løpet av noen dager. Det fikk de ikke, så jeg endte opp med å bestille den som heter Pro Tour som er identisk med Luxury. Eneste forskjell er att Pro Tour har en flex sone over ankelområdet for att den skal være bedre å gå med. Den er også i medium volum og har tykk såle. Var bekymret for att det ville bli for dårlig plass til å legge inn ekstra såle. Det ble det ikke. Uten såle ble det for god plass. Har tilpasset dem, men ikke brukt de ennå. Brukte ovnen hjemme. Det ble veldig bra. Foten sitter som støpt i støvelen. Tror kanskje det hadde blitt ennå ett hakk bedre med Luxury, men alt i alt veldig bra. Mulig det blir en tur neste helg, så jeg kan oppdatere mer etter det.