Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Amfibi NETTBUTIKK
#58467 29/12/2012 12:03 PM
Tørr bak øra
OP Offline
Tørr bak øra

Har noen her erfaring med Amfibi nettbutikk.???? Har selv handlet fra de aller fleste store nettbutikker i Norge en eller annen gang og har vært veldig fornøyd med levering og service,

Men min kone handlet "julepresang" til meg fra AMFIBI 13-14 des,ingenting kom. og etter 5 mail og x antall tlf uten hell, Lurer da på om de er så useriøse eller er dette en glipp..

Christian

Re: Amfibi NETTBUTIKK
christian73 #58468 29/12/2012 7:03 PM
Fersking
Fersking

Jeg bestilte også noe derfra (13/14 des), som i utgangspunktet skulle være en julegave. Men har ikke mottatt noe som helst. Har purret på dem pr. e-post to ganger - men ingen svar å få. Nå skal det nevnes at jeg har handlet hos dem ved et par tidligere anledninger og da har det stortsett gått greit. Men er jo irriterende når man ikke får noen tilbakemeldinger på hva som faktisk skjer med ordren..

christian73 #58469 29/12/2012 10:40 PM
Nytt medlem
Nytt medlem

Hei, og beklager at dere har opplevd manglende service i desember. Dessverre har altfor mange måttet vente lenge i tillegg til at flere har fått for lite eller ingen oppfølging fra oss i innspurten før jul. Vi har hatt problemer med å følge opp enkelte bestillinger som har gått over den siste måneden, spesielt grunnet flytting av ordrekontor og varelager i samme periode, i tillegg til at sykdom har begrenset ressursene og bidratt til at vi ikke har klart å holde helt tritt med julerushet. Men det er ingen unnskyldning, så beklager nok en gang at dere har hatt slik en dårlig opplevelse med oss.

For å finne ut av deres respektive saker er det fint om dere vil sende siste mail til post@amfibi.no, så skal jeg få gitt dere en tilbakemelding så raskt som mulig, og i hvertfall innen onsdag, når leverandørene åpner etter nyttår igjen. Håper dere gir oss muligheten til å vise oss fra en bedre side ved en senere anledning. Ha en fortsatt gledelig jul, og et godt nytt år!

Mvh. Juel Victor,Amfibi Outdoor AS

christian73 #58470 31/07/2013 8:28 AM
Nytt medlem
Nytt medlem

Hei

Svarer litt sent, men kanskje nyttig for andre. Jeg har nå handlet for første gang hos Amfibi. Produktet ble levert og var for såvidt greit nok, men det var ikke egnet til mitt bruk. Jeg valgte derfor umiddelbart å returnere varen og fulgte Amfibi sin prosedyre for dette (jeg må selvfølgelig betale returporto). Regnet derfor med at jeg skulle få tilbakebetalt pengene, men ikke noe har skjedd på over 1 måned. Jeg har sendt epost til de to ganger, men jeg mottar ikke noe svar. Mitt klare råd er derfor å holde dere langt unna denne nettbutikken - det finnes så mange andre nettaktører å bruke som behandler kundene langt mer profesjonelt.

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå