Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Surfere i Trondheim, Sluppenbølgen
#4489 27/09/2011 12:48 AM
Fersking
OP Offline
Fersking

Hei!

Har vært i marokko og blitt hekta på surfing, og har derfor gått til anskaffelse av utstyr selv. Er skikkelig gira på å få til litt surfing snart, og lurer derfor på om folk her har erfaring med "elvebølgen" under Sluppenbrua i Trondheim? Når er det nok vannføring til at den kan surfes? Og er det noen her som har lyst på en session en dag? smile

Re: Surfere i Trondheim, Sluppenbølgen
Frokostjuice #4490 07/10/2011 10:39 PM
Fersking
OP Offline
Fersking

Prøvde meg her en dag, og det var absolutt nok vannføring! Problemet var bare at jeg manglet tau å holde i, slik at jeg kunne plassere meg i bølgen. Veldig vanskelig uten fant jeg ut. Tauet er sikkert blitt tatt ned i forbindelse med arbeidet på brua? Må nok få hengt opp et nytt et snart!Noen som er interessert i en session en dag eller?

Frokostjuice #4491 10/10/2011 1:42 PM
Fersking
Fersking

Hola!

Jeg og en til var der en liten tur i sommer. Hadde ikke særlig håp om at det var mye vannføring, men ville bare padle litt i elva for å tilfredsstille surfeabstinsense smile Vi tenkte å dra tilbake nå i høst å prøve på nytt, så vi kan gjerne avtale for å dra sammen en gang? Han andre er bortreist to uker nå, så blir kanskje i slutten av oktober en gang? Jeg aner ikke når det er spesielt mye vannføring, men skal generelt være en god del vannføring hele høsten har jeg hørt.

Frokostjuice #4492 10/10/2011 2:30 PM
Fersking
OP Offline
Fersking

Høres absolutt ut som en plan! Men som nevnt tidligere, tror vi må henge opp et nytt tau for å holde i.

Gi lyd fra deg i denne tråden hvis dere finner det aktuelt etterhvert! Jeg er lett med! smile

Frokostjuice #4493 26/10/2011 12:15 PM
Fersking
Fersking

Jeg ville tro dere får mer ut av den om våren under snøsmelting. Hør med padlegutta når vannføringa er best (ntnui paldling eller lignende). Har surfa den i april tror jeg det var, forfrøs et par fingre så hansker er ikke så dumt;)

Frokostjuice #4494 26/10/2011 3:48 PM
Fersking
OP Offline
Fersking

Kjører forbi ganske ofte, og det er absolutt ganske bra vannføring nå, så vil tro bølgen er mer enn surfbar nå også!

Frokostjuice #4495 03/11/2011 1:57 PM
Fersking
OP Offline
Fersking

Noen som er med på en session nå i helga? smile