Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Borre låsene løsner på Sweet jakken
#57635 24/02/2012 8:53 PM
Mar-O Offline OP
Tørr bak øra
OP Offline
Tørr bak øra

Hei, Sweet Hammer jakken min ble kjøpt inn før jul og er bare brukt en 15 ganger ca og nå løsner borrelåsene. Hittil har begge borrelåsene på armene løsnet, og noen langs glidlåsen startet å løsne. Har ikke gjor noe spesielt for at dette skal skje, har heller ikke vasket jakken.- Derfor lurer jeg på om jeg kan klage på dette å få ny jakke?? Er mildt sakt skuffet over kvaliteten på jakken jeg trodde var av høy kvalitet, vil en eventuelt ny jakke ha samme problemet, eller hørtes dette ut som en produksjonsfeil på jakken min? Jakken ble kjøpt på whitewater i oslo for en pris på ca 3700kr.Takker for svar!  

Re: Borre låsene løsner på Sweet jakken
Mar-O #57636 27/02/2012 7:55 PM
Fersking
Fersking

Ta den med til butikken og vis feilene. Krev ny jakke eller pengene tilbake. Usikker på hva reglene er rundt dette. Ta kontakt med forbrukerrådet, de hjelper deg med dette. Har selv ekstremt lett fått rifter, hull og løse borrelåser, men ikke etter kun 15 ganger.

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå