Hei,

har ett lite problem med at jeg har for store støvler, kjøpte disse støvlene i fjord (Salomon spk kaos) og syntes de satt godt i butikken og den første dagene, men så utvidda de seg å nå er de alt for store. Er ganske skummelt og hoppe med dem nå siden foten ikke sitter godt og er redd for å skade foten i støvlene.

Derfor tenkte jeg at jeg må få skaffa meg noen nye støvler i en mindre størelse, problemet mitt er bare at bindingene mine ikke lar seg stille lenger inn sånn som dem står nå, kan jeg om bore skiene å flytte bindingen bare litt eller blir dette dårlig da jeg bare skal flytte dem litt bort fra de gamle hullene? Hva koster det å få en sportsbutikk til å gjøre dette, sånn ca? 

Tenkte også jeg skulle se om jeg fant noen brukte sko i størrelse ca 26,5 (de jeg har nå er 27,5) men er det veldig uheldig å kjøpe støvler jeg ikke får prøvd, ser da bare på størrelsen å måler foten? Har sett litt på noen brukte full tilt hot dogger støvler i 26,5, er dette støvler som er ganske safe å kjøpe eller risikerer jeg at de virkelig ikke passer til foten min?

Takker for alle svar!