Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Kjøpe surfebrett i USA?
#4471 03/07/2011 2:47 AM
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem

Heisann alle surfeglade!

Jeg har forelsket meg i surfing, og ønsker å kjøpe meg eget utstyr! Jeg er fattig student, og leter etter billige løsninger, men har forstått at jeg bør invistere når jeg første skal kjøpe! Jeg har lest om at det er billigere å kjøpe i land som frankrike, USA og Australia blant annet! Og jeg skal til USA i sommer smile

SÅ det jeg lurer på er om det er noen som har erfaring med å kjøpe surfebrett i USA? Hvordan er det med frakt og slikt?

Re: Kjøpe surfebrett i USA?
AnnHelen #4472 03/07/2011 10:25 PM
Medlem
Medlem

Hei smile

Jeg vet ikke helt hva du mener med "bør investere når du først skal kjøpe", men siden du mest sannsynlig skal surfe i Norge bør du investere i en god våtdrakt du kan bruke høst vinter og vår. Det er viktigere å puttene pengene der en i brett i starten. Blir du kald, har du det ikke morro i vannet uansett. 

Kjøper du en god våtdrakt har du den i 3-4år uten noe problem, kanskje lenger. Mens det første brettet du kjøper vil du mest sannsynlig gå lei av iløpet av en sesong eller to.