HeisanHar hatt gleden av et par turer til alpene siste 2 åra. Begge til Bad Gastein. De jeg har reist med er desverre ikke klare for tur i år, men det er jeg! Barn, jobb, hyttebygging osv står i veien for fler av gutta.Så, det jeg lurer på, er det fler i samme båt som meg som kunne tenke seg å reise på tur med noen ukjente?
Jeg er mann, 40 år, så knallhard party til langt på natt er ikke akkurat første prioritet
Synes øl'en til lunsj og afterski smaker best, da bena er møre og rosene i kinna fortsatt synlige :)Ellers er jeg veldig ivrig på å kjøre, liker å være først i bakken på morran. Koser meg både i preppa bakke og utenfor. Liker best heisbasert off piste om mulighetene tillater det, men tar uansett med 2 par ski. Bakke og allround ski. Best reisetidspunkt for meg er fra nå og ut februar. Er ekstremt klar for å komme meg nedover til store snømengder. Er åpen for alle reisemål stort sett. Tror jeg er en ganske enkel kar å omgås med, så nå spørs det bare om det er noen der som vil være med eller som har plass til en gråhåret turkompis til 
Da er det i så fall bare å rable ned noen ord!