Sitat Orbennas :Vile ikkje høyrt på musikk eg da :PNeida, står du på ski der det er masse folk. So burde du ikkje høyre på musikk, for kjem det nokon bak deg, og dei ropar "pass deg" eller " Kjem bak deg". So høyre du ikkje deg :winkMen er du ganske aleine so har du jo masse tips her oppe 
Det kan naturligvis være problemer med å kjøre ski til musikk (jeg gjør det selv)
Men, så lenge man unngår å ha musikken på så høyt volum at man er helt utestengt fra omverdenen hvis det er mye folk rundt omkring i bakken, så har jeg ennå ikke opplevd noen form for skumle episoder.
Vel, jeg ble skreket til av en usannsynlig sjarmerende (leses med ENORME doser ironi) tysk dame i Engelberg i mars i år, og klarte ikke å finne volumknappen før hun akkurat var ferdig med å rope "You have eyes in your head!!!??" for omtrent tolvte gang. Og, ingen av vennene mine forstod hva annet jeg hadde gjort enn å kjøre forbi damen med MINST 15 meters klaring, og det i absolutt moderat hastighet...
Kanskje det var musikksmaken min hun var uenig i...?
:razz
For øvrig, så har jo også de som kommer kjørende bak deg hovedansvaret for å unngå kollisjoner.
Så, så lenge man ikke svinger helt ukontrollert og uforutsigbart frem og tilbake på fjellet, i bakker hvor det er tett som sild i tønne, bør ikke musikk i ørene være det man frykter mest.