Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
A HA!
#54904 12/11/2005 1:16 AM
Medlem
OP Offline
Medlem

Til alle dere som irritererer dere over mindre gjennomtenkte innlegg på forumet, som omhandler "verdens beste ditt og verdens beste datt", eller det mest kreisie du har gjort osv... Styr unna alle innlegg som går under kategorien jibbing. Det blir ikke mye igjen, men du sparer deg for MYE irritasjon, og innlegg som grenser til SPAM.

Hmm..nå merker jeg at jeg står i fare for å bli uthengt som en suring, men jeg var så godt i gang. Har tross alt ikke noe imot jibbing, (løfter på en ski en gang i ny og ne selv), poenget mitt er at det er en viss sammenheng mellom jallainnlegg og jibbing...

Jepp
Beritsen #54905 12/11/2005 1:00 PM
Tørr bak øra
Tørr bak øra

Vi hadde samme problemet på motorsykkelstedet bike.no og kategorien moped, der det var utrolig mye tomprat og samme spørsmål om og om igjen ("Hva er den beste mopeden?"-innleggene florerte...)

Løsningen ble å lage en ny visning der man kunne se alle innlegg untatt de fra moped. Kanskje det er en ide her også? Å ha en visning med alle innlegg untatt jibbing? Så kan fjortisene diskutere hva som er den beste jibbeskia og kalle hver andre n00b, mens vi andre kan bruke tiden til å lese og skrive litt mer seriøst istedetfor å lete etter fornuftige innlegg.

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå