Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
OM DÅRLIGE FORUM TRÅDER OG SVAR
#54818 22/12/2005 10:35 PM
bergen Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking

Det har vært mye dårlige, latterlige og meningsløse innlegg her på forumet... Men noe av det som er verst er at folk ser ut til å svare med dritt på de for å sanke poeng (noen som føler seg truffet)... Skylder ikke på noen, nevner ikke navn og vil ikke tråkke på noen. MEN:

Hvorfor ikke rett og slett la være og svare på og ikke minst kommentere drittinlegg med drittsvar. Det løser jo ikke noe. Noen diskusjoner kunne jo vært ok men blir ødelagt av drittdårlige "poensgsankingssvar" og annet usaklig vrøvl (det er et ord som ikke blir brukt nok...)

Går ikke an å skylde på alle andre, og tenke at dere er bedre enn de... Folk må gå i seg selv og tenke seg om før de slenger dritt. Her inne er det jo folk som digger friluft og sport. Det er en felles interesse alle har, så slutt å sleng dritt om hverandre

Kan ikke alle bare være venner;-) Det er jo jul, skisesong og alt er stas!!!

GOD JUL

enig...
bergen #54819 23/12/2005 1:55 AM
Fersking
Fersking

la dette være et seriøst forum, å ikke la det bli som forumet på steepstone, som er ødelagt av alle som skal slenge dritt..... resultatet er bare at folk til slutt ikke gidder å bruke det.

Amen!
bergen #54820 23/12/2005 8:31 AM
Fersking
Fersking

Har tidligere kommentert at "det finnes ikke dårlige spm, men bare dårligere svar her inne.." Husk, det er svarene som bidrar til å holde disse innleggene oppe på lista, og som får oss til å rote oss inn på dem..

Om folk vil diskutere spm av typen "hvilken side av dopapiret bruker du?".. el.l så gjerne for meg.Har du et ærlig og greit svar så må dere gjerne svare, men svare kun for å kommentere spm kan dere holde dere for gode til!

Ser poenget men...
bergen #54821 23/12/2005 9:49 AM
Medlem
Medlem

Selvfølgelig er du inne på et poeng... men er totalt uenig i at spørsmålene er håpløse. Det er jo noen svar som kan virke litt tåkete enkelte gang men det tror jeg bare vi må leve med... Selv startet jeg et innlegg hvor jeg spurte om folk har faste rutiner/ting de MÅ gjøre når det står på ski/brett. vi kan godt diskutere om det er så veldig sakelig, men respons ble det og du vil ikke tro hva folk svarer... Men det er tydelig vis noe som opptar noen da, se på det som psykisk helsevern.. Uansett, forumet gjenspeiler samfunnet, og vi har da vitterligen ytringsfrihet her i samfunnet.. Da må vi finne oss i at det er mye dårlige debatter og heldig vis noen fornuftge også.God Jul

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå