Hvordan har du det om dagen?Hektisk, men kjempegøy! Helt fra jeg ble med Idol har jeg hatt det så sinnsykt gøy. Det skjer noe hele tiden!
Du har vært med på tidenes mest populære Idol-sesong, og deretter på en Idol-turné aom ble sett av over 100.000 tilskuere. Hva var gøyest ? TV eller live?Utvilsomt live. Jeg var faktisk ikke nervøs, det var bare å kaste seg ut i det og nyte stemningen. Vi hadde et fantastisk bra publikum forrige sommer. Nå gleder jeg meg bare til å lage nye show!
Du skal være hovedartist under SnowShow2006 ? gleder du deg? Ja, jeg trives meget godt i bakken og spesielt under SnowShow. Jeg har jo vært DJ for dere tidligere og gleder meg til å reise rundt igjen! Ekstra glad for at jeg har egne låter som jeg skal gjøre live...
Så du trives sammen med SnowShow-gjengen?Utvilsomt! Og så er det noen frynsegoder også da. Fra sponsorene har jeg nettopp fått meg Sony Ericsson W800 - den nye walkmantelefonen. Og fra Chess har jeg fått det nye kontantkortet, pluss massevis av påfyll. Så nå kan jeg ringe og tekste så mye jeg vil!
Hva er det nye nummeret ditt da?Jeg fikk faktisk beholde det gamle! Det er 934... nei, kanskje ikke så lurt å oppgi det her:)
Stemmer det at den nye singelen din Going Crazy er skrevet til Jorun?Ja, den skrev jeg til henne rett etter finalen i spektrum.
Gjør hun deg fortsatt gal?Hehe... Kanskje ikke på samme måten. Vi er bare gode venner vi nå...
Singelen har litt Robbie Williams feeling ? har han inspirert deg som artist?Han er nok den artisten som har inspirert meg mest. Jeg har sett han live én gang og det var heeelt rått! Har allerede sikret meg billetter til Wembley, og gleder meg sinnsykt! Skulle egentlig møte han og Sandra før de skulle på Skavlan, men jeg fikk ikke tid... Kjipt!
Det spekuleres stadig vekk i ditt og andre kjendisers privatliv. Hva synes du om sladderpressen egentlig?Der er det mye både og. Noen journalister er bedre enn andre ? det er ikke alle jeg stoler på. En må bare leve med dem, og passe godt på hva man sier..
Er du på dateren for tiden?Kanskje det....
Hvis du fikk date hvem som helst neste lørdag, hvem ville det blitt?Hvem som helst? Hmmm... Angelina Jolie kanskje...?
Hva gjør du når du kjeder deg og vil få tiden til å gå?Den nye PSPen er god å ha når jeg har tide til overs.
Til slutt, har en melding til alle som lurer på om de skal ta turen på SnowShow?Det er ikke noe å lure på egentlig! Du kan få gratis heiskort, og treffe masse andre folk. Bakken er full av konkurranser, show og moro, og det er massevis av premier og smaksprøver til alle. I tillegg kan de som vil bli med å synge på scenen, kanskje vi treffer noen fremtidige idoldeltakere på turnéen? Og så skal jeg prøve å lage masse liv under konserten ? vi sees i bakken!