Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Leie av surfebrett i Stavanger?
#4115 22/03/2009 10:20 PM
Fersking
OP Offline
Fersking

Hei hei! Jeg skal til jæren nå i påsken, og lurte dermed på hvordan det er med leie av brett i nærområdet? Hadde vært flott om noen visste litt om dette, også med tanke på pris etc.

Jeg har egne brett, men alle er i England, hvor jeg fortiden studerer.. og blir latterlig dyrt om jeg først skal fly til Oslo t/r og i tillegg Oslo - Stavanger t/r.. så jeg tenkte grunnet komfort at det var best å leie.

Kommer derimot til å ta av alt av våtsko, hansker og drakter, så trenger ikke å leie det.

Ser fram imot å høre fra en vestkystsekspert. På forhånd stor takk!

_______________________________________________Gone Surfing... drowning bit by bit...[www.gone-surfing.com]

Vi har surfbrett og utstyr til leie
Van Dorph #4116 23/03/2009 10:42 PM
Nytt medlem
Nytt medlem

Hei du!

Du kan leie brett og drakt hos surfschool.Koster ca 200 for den første dagen, og 100 de påfølgende dagene.Vi har Bic brett og gul våtdrakter.www.surfschool.no

Mvh

Hansi

flotte greier
Van Dorph #4117 29/03/2009 8:44 PM
Fersking
OP Offline
Fersking

Sitat Hans Kristian W:Hei du!Du kan leie brett og drakt hos surfschool.Koster ca 200 for den første dagen, og 100 de påfølgende dagene.Vi har Bic brett og gul våtdrakter.www.surfschool.noMvhHansi

Takk for svar Hansi! smile

Jeg var som nevnt ikke interessert i å leie drakt og annet utstyr, kun brett. Leser på websiden deres at det koster 100,- pr 1ste dag og 50,- etter det. Flotte greier! Hvordan er det med depositum?

Hvor holder dere til? Jeg skal bo i et hus hvor man ser Borestranda fra vindu'et så skal nok hovedsaklig surfe der. Hvordan pleier forholdene å være der i midten av april? Har kun surfet der i juni-juli tidligere, og ble da veldig positivt overrasket over god swell.

Ser fram imot å høre fra deg._______________________________________________Gone Surfing... drowning bit by bit...[http://www.gone-surfing.com]