Syykt irriterende når folk sitter på feks. buss med mp3 en på fullt, så du må sitte å høre på driiten! Særlig koss porta.. Gidder heller ikke skru ned når du ber dem om det! Noen erfaringer/tips!?
ta med klipptang og klipp av ledninga eller kjøp deg sov i ro og putt i ørene..eller ta med gettoblasteren og spill skikkelig irriterende musikk høyt....det hjelper sikkert.
DET FØRSTE DU GJØR ER Å DRA UT ØREPLUGGENE HANS Å BEGYNNE Å SKRIKE I ØRET HANS ELLER HENNES AT DU SYNS DET ER VELDIG PLAGSOMT OG AT DU SYNS AT HUN ELLER HAN BØR SLÅ NED MUSIKKEN. HVIS DE IKKE HØRER PÅ DEG OG BARE TAR PÅ SEG ØREPLUGGENE IGJEN, BARE SITT OG IRRITER DEM VED Å DYTTE FORSIKTIG PÅ HODET DERER OG DRA UT ØREPLUGGENE. DETTE BØR HJELPE.
En i klassen min har disse høretelfonene, å han hører på sånn jævla drittmusikk fra 80-tallet å hard-rock. Jævli slitsomt å høre på når man prøver å konsentrere seg på skolebenken.*Ikke altid jeg konsentrerer meg akkurat men:P*
på grunn av denne diskusjonen kan jeg love at jeg heretter skal sette på mye høyere lyd når jeg sitter på bussen...så slitsomt det må være å la seg irritere så mye av så lite...sikkert noen av dere som kjører snowblades også