Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Surfeskole
#4089 10/01/2009 2:17 AM
Fersking
OP Offline
Fersking

Hei:) jeg er 18 år og er ferdig på videregående til sommeren, så tenkte jeg at det hadde vært spennende å dra på folkehøyskole i amerika. Så spørsmålet mitt er da om det er noen som vet om en surfeskole i amerika?en som varer et helt skoleår?

Re: Surfeskole
stiansen #4090 10/01/2009 8:48 AM
Entusiast
Entusiast

Vet ikke om folkehøgskole som har en ren surfe-i-Amerika-linje. Vet ikke om du tenkte på en norsk eller amerikansk skole? Vet at Borgund er en av landest beste reiseskoler og har egne Amerika linjer. Men vet ikke hvor mye surfing det blir og du er ikke der et helt år. Vet at det er tilbud om surfing i skolens nærmiljø derimot. Du kan jo evt. kontakte de og forhøre deg litt ; )

Re: Surfeskole
stiansen #4091 10/01/2009 10:54 AM
Fersking
OP Offline
Fersking

For meg er det det samme om skolen er norsk eller amerikansk. Jeg skal kontakte de og høre. Takk skal du ha:)

re surf americas
stiansen #4092 26/02/2010 3:40 PM
Fersking
Fersking

Hei Stiansen!hvordan gikk det med surfeskoleletingen din?

Jeg har tilbrakt maange måneder i sentralamerika og slått sammen skole (spanskstudier og exphil), dette kan du slå sammen med å få studiepoeng, låpnekassestøtte og surfe MASSE (avhengig av hvordan du vil gjøre det på skolen), men tross alt, surfing er viktigst!!Sjekk ut "gostudy.no og kulturstudier.no"

MVH

Erlingwww.experiencetravels.no

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå