Sitat [hodlekve]:Nå har jeg sett meg så Jævli lei alle dritinnlegga den siste tida. Nå ligger det faktisk hele 5 innlegg ved siden av hverandre fra idag som BARE er piss! Greit nok, folka som har lagt de ut er 12 år, men likevell. Det burde jo være mulig å få to-tre moderatorer som kan bruke slettefunksjonen aktivt!? Og også eventuelt gi advarsel til brukere. Disse moderatorene burde være brukere som har vært seriøst aktive på forumet lenge, noe tilsvarende hva http://www.diskusjon.no har. Dette må være noe som er mulig å få til, Fri Flyt?PS: kunne vel kanskje sendt dette som en mail til en av de nåværende moderatorene, men ved å legge det på forumet kan kanskje andre komme med innspill om de er enige eller ikke:)
You and me both!
Jeg er seriøst drittlei selv alt det latterlige pisset som enkelte skriver her.
FriFlyt lar det jo også pågå i fred. Jeg skrev en ganske velbegrunnet e-post til FriFlyt på torsdag om å få vekk et par av profilene som kun bidrar med kødd. (Gidder ikke skrive navn på hvem)
Men, de er her fremdeles...
Så, det kan se ut som det er fritt frem for vås og piss!
Er for øvrig totalt enig med deg i at det må moderatorer på plass her.
Synd at det ikke kunne ha fortsatt som det har gjort de snart to årene jeg har vært medlem her; positive folk som bidrar med innlegg, istedet for barnslige tullinger som ikke har en dritt å komme med.
:sad
PS! Jeg driter i om folk er 12 år. Man vet likevel hva man driver med. Man vet forskjellen på å oppføre seg som folk kontra som drittsekker som kun kødder.
Jeg gjorde selv kødd når jeg var på den alderen; men visste jeg at det ikke var bra? Visst faen!