1.The blizzard of Ahhh`s. Når man snakker om skifilmenes tidsregning, må dette være år 0. Glen Plake, smale ski og neonfarger. Blir ikke bedre enn dette.2.Marco, Etoile Filante. Film om Marco Siffredi.3.Steep
high five-level 1magic movesseven sunny days(og no-name sin film som var for nedlasting for en gooo stund tilbake! hver gang jeg ser den, blir jeg skikkelig gira!gudd one-no air no grab!
Sitat tb77:Seven Sunny Days synes jeg er knallbra generelt. Og det åpner jo sykt bra med rå kjøring av Mark Abma, til utrolig kul musikk (noen som vet hva låta heter? Har jo hørt den før...)
Men jeg synes det er påfallende hvor annerledes "jenteklippene" er. Det er liksom lagt så ekstremt stor vekt på at dette er faktisk en jente, uæ! Men det er noen filmer som klarer det da, ellers er det bare å prøve å ikke la det irritere seg.
Når vi snakker årets filmer, så topper reasons og claim listen min, get lucky var jo også bra. Men har ikke sett årets TG eller the massive ennå, tror nok begge disse er knall.