Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Vindsurfing spots i Hellas
#3764 03/07/2006 1:28 PM
ElTorro Offline OP
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem

Hei! Vurderer sterkt å teste Karpathos i sommer etter å ha lest noen bra artikler om stedet. Vet de har Mistral senter der, selv om dette ikke er et kvalitets stempel lenger. Er det noen som har vært på Karpathos som har tips, erfaringer osv i forhold til spots, perioder som er bra, normal vindstyrke osv. er jeg super happy!

Karpathos!
ElTorro #3765 03/07/2006 8:30 PM
Medlem
Medlem

Ingen grunn til å tenke på om du skal dra til Karpathos...bare å dra ved første mulighet!!!! Er helt rått der nede hvis du har lyst til å stå i sterk vind! Var der nede i fjor sommer og hadde det helt rått. Den eneste dagen det ikke var noe særlig vind var den dagen jeg kom...de andre dagene blåste det hunder og katter! Brukte Club Mistral senteret der, de var veldig profesjonelle og du kunne velge hvilke brett du ville ha før du kom dit, men når du fant ut at det var for stort(noe du garantert gjør pga vinden...seilte selv med 65 liter på slutten av uken) var det lett å bytte brett. Selv bestillte jeg overnatting og brett gjennom www.northwaves.com. Det fungerte helt etter planen og de hjelper deg med å velge riktig brett og jeg tror det faktisk er billigere enn å bestille brett fra Club Mistral når du kommer ned dit. Jeg bodde på Hotel Coliseum som var en fint lite hotel med en venlig eier som drev det. Frokost var med i prisen men det eneste de hadde var forskjellige omeletter så det er viktig at du liker det (omelletten var gode, men spør om ekstra brød til) Vinden kan du sjekke på http://www.windguru.cz/, men er egentlig ikke noe vits i det da det i juli og august blåser over 4 baufort 97% av tiden mellom kl 10 og 18. Hvis du lurer mer er det bare å spørre...

Takk Øyvind!
ElTorro #3766 05/07/2006 10:48 AM
ElTorro Offline OP
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem

Konge info, dette blir Los Locos!!! Hilsen Tore

Takk for tips!
ElTorro #3767 18/09/2006 12:45 PM
ElTorro Offline OP
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem

Det gikk i 3,6 til 4,8 kvm hele uken! Sinnsykt bra! Chill T

Høres bra ut
ElTorro #3768 18/09/2006 7:47 PM
Medlem
Medlem

Blåser alltid ja! Er stedet å dra hvis man bare skal en til to uker på tur!

Freak Station
ElTorro #3769 03/10/2006 1:03 AM
Medlem
Medlem

Palaikastro på den gudsforlatte (og tursitforlatte) østsiden av Kreta kan også anbefales.. Noen østrikere som driver Freak Station på stranden. Bra utleie, for de som velger å ikke ta med seg eget utstyr. Men som alle andre steder; tyskerne dominerer her også, men det har sin sjarm

http://www.windguru.com/int/index.php?sc=267