Noen som skal til Whislter vinteren 2007? Jeg har store planer om å være der et par måneder til vinteren, men har for øyeblikket ingen plass å bo. Noen som kan hjelpe meg med det??!
Hei!Har også planer om noen mnd i whistler til vinteren. Mangler også selvfølgelig sted og bo. Hadde vært fint å linke opp med noen andre som hadde samme planer??!
Heisann:)Jeg planlegger også tur til Canada i Vinter, planen er å reise før jul..."Problemet" mitt er og at jeg må reise alene..vet ikke når du tenkte på å reise??
Hei!Planen er å reise rett før jul og bli borte i ca 2-3 mnd.Har pratet med en del folk og de anbefaler å prøve å finne et sted å bo før man drar. Er veldig keen på å reise sammen med noen andre så hvis du vil så kan vi hooke opp :-)
Ikkje umogleg at fleire har tenkt seg til Whistler i vinter, kjenne eg meg sjølv og mine respektive venner rett, er ikkje planlegging vår sterke side. Men Whistler er nevnt blant fleire aktuelle stader. Vår felles venn Birger har jo gitt oss trauste romsdalingar fleire gode tips i så måte. Kjekt om du held oss oppdatert på dine konkrete planar.
Har bestemt meg for i første omgang å reise til Fernie. Reiser 12 Des. Skal være i canada frem til midten av mars tenkte jeg ,så det er mulig jeg drar innom noen andre plasser også litt senere på sesongen. Fant ut at det var lettere å finne sted å bo i Fernie (Hostel) enn i Whistler så derfor ....
Har bestemt meg for i første omgang å reise til Fernie. Reiser 12 Des. Skal være i canada frem til midten av mars tenkte jeg ,så det er mulig jeg drar innom noen andre plasser også litt senere på sesongen. Fant ut at det var lettere å finne sted å bo i Fernie (Hostel) enn i Whistler så derfor ....
Jeg skal også til Whistler i vinter etter et utvekslingsopphold i Toronto. Jeg stikker til Whistler rett før jul regner jeg med, men har foreløpig ingen sted å bo. Uansett hadde det vært greit å hooke opp med noen der borte.
Ikke for å ødlegge for noen, men det sier vel sitt Når Danskenene digger stedet ! Men det er vel en av grunnene til at det er ca 1500 ski og brett innstruktører på jobb der hver dag Canada har så mye råere steder å dra til med litt mindre folk som slåss om pudderet kan jo nevne Kicking horse for eks liger lengre inn i landet og med mye tørrere snoBare et lite hint å så slipper man jo Gay week i februar