Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Livigno - Italia topp hotell???
#46807 05/11/2005 10:07 AM
Rune D Offline OP
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem

Noen som kan gi meg litt tips? Må ha bra beliggenhet og være av god standard, - gjerne familiedrevet / gourmet sted.

***** hotel tips
Rune D #46808 05/11/2005 8:02 PM
Fersking
Fersking

er kanskje ikke det rette spørsmålet i dette forumet smile God tur !

Søk på nettet!
Rune D #46809 05/11/2005 9:00 PM
Tørr bak øra
Tørr bak øra

www.livigno.com

Finnes en del firestjerners hotel der som er veldig bra. Generelt er Livigno grisebillig i forhold til resten av alpene (taxfree og 2 lokale mafiafamilier som styrer hele bygda), dette gjelder også hotel, mat og børst. Vindfullt sted uten de helt store utfordringene på to planker eller et brett, men på gode dager etter et dump har du nok å ta av til å få melkesyre. Kult under European Open, da skjer det mye, pluss at de har en telemarkfestival som er helt bananas.

2 bra hotell
Rune D #46810 05/03/2006 9:26 PM
Fersking
Fersking

Dette svaret kommer kanksje litt for sent, men jeg har nettopp blitt medlem her og kom hjem fra Livigno i går. Vi bodde på Hotel Compagnoni. Dette hotellet kan anbefales på det varmeste. Sentral beliggenhet, hyggelig betjening, god mat og ikke minst et bra utvalg av viner. Også Hotel Bivio kan anbefales. Kjenner noen som har bodd der flere ganger. Når du først er der kan jeg anbefale å ta dagsturer til Bormio og St.Moritz. Kun en time kjøring til hvert sted. Litt for kjedelig å være i Livigno en hel uke med tanke på skikjøringa.

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå