Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Noen med erfaringer fra Flachau
#46325 14/11/2006 1:19 PM
sianze Offline OP
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem

Er det noen som har erfaringer fra Flachau her inne? Gode og dårlige

hmmm...
sianze #46326 14/11/2006 3:28 PM
Tørr bak øra
Tørr bak øra

vært noen enkeltdager etter bra snøfall litt lengre opp til flachauwinkl, og dratt over mot på zauchensee siden. der er det jævvla morsom skogskjøring ihvertfall.. ligger en park hvis du drar opp fra flachauwinkl mot andre siden, som er grei nok å sjekke ut hvis man først er der. kunne ikke få med meg at det var så mye frikjøringsmuligheter over tregrensen, men så er vel flachau mest kjent for carving*3

Ikke for Telemark
sianze #46327 15/11/2006 10:13 AM
Fersking
Fersking

Det er sinnsykt med tyske og østeriske turster i Flachau. Og bakkene er stappfulle av folk med heller dårlige ski-kunskaper. Har aldri følt meg mer redd for å bli påkjørt i en bakke som i Flachau. For en telemarkkjører synes jeg Flachau var kjedelig. Reiste til flachauwinkl. Det var bedre. Brattere bakker og mer frikjøringsmuligheter. Afterski på Hofstadl er bra i flachau.Jeg ville heller ha vurdert andre plasser i østerike foran Flachau.

masse pudder!
sianze #46328 19/11/2006 5:53 PM
Nytt medlem
Nytt medlem

var der i begynnelsen av mars i år, og det snødde hver dag i over en uke! Kjempedigg. Ikke de største offpistmulighetene over tregrensen, men er du ute etter det ville jeg heller dratt til frankrike f.eks, er ikke så mange høytliggende steder i østerrike. flachauwinkl var bra, og ta heisen topliner i flachau etter snøfall, der er det digg smile

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå