Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Lyst til å jobbe i Østerike kommende vinter?
#46097 10/10/2007 8:13 PM
Ole-Kr Offline OP
Avhengig
OP Offline
Avhengig

Hei!

Liker du å stå på ski? Har lyst til å ta en sesong i alpene og kanskje kombinere det med en jobb??

Silverbullet bar i Bad Gastein trenger 4 nye bartendere. Det er jenter de vil ha nå siden det er fyllt opp med gutter allerede. Du behøver ikke å ha kunskap som bartender fra før det lærer du de første ukene før turist sesongen setter inn. I jobben følger det også med boende og en god lønn. En av de beste i hele dalen. Man jobber kveld og after ski så med andre ord,man kan kjøre på ski hver dag.

Er du intresert eller vi vite mere ta kontakt med Filip på mail: fofilolipop@hotmail.com eller ta kontakt med meg her.

Håper å se noen av dere i Østerike i vinter!!

ingen...
Ole-Kr #46098 16/10/2007 8:48 PM
Ole-Kr Offline OP
Avhengig
OP Offline
Avhengig

Ingen?????

Gi meg..
Ole-Kr #46099 16/10/2007 11:40 PM
Medlem
Medlem

..pupper og ducttape, så skal jeg se hva jeg kan få til.

Jeg vil!! :grin:
Ole-Kr #46100 22/10/2007 11:19 PM
Fersking
Fersking

Gjør alt, bare jeg kommer meg til Alpene denne sessongen!! Høres perfekt ut for meg:DTar pause fra studier dette året, for å reise litt..

Men hva gjør jeg for å få jobben? hehe.. hvor sender man søknad??

Btw, veit du om det er no bra terrengpark der?Hilsen ivrig brettkjører:)

Re: Lyst til å jobbe i Østerike kommende vinter?
Ole-Kr #46101 25/10/2007 9:53 PM
Fersking
Fersking

fader at jeg har starta på studier...!! detta hadde vært storartet for meg!! VAr der en uke for 2 år siden,og da var vi alltid på silver bullet når d var afterski=) kjempeplass!! er interessert om noen år viss det går ann;) hehe

Ole-Kr #46102 26/10/2007 12:30 PM
Fersking
Fersking

Håhå, hadde vært megafett, men passer ikke i år.Sign me up for 2009 sesongen wink

veldig intresert!!!!!!
Ole-Kr #46103 29/10/2007 8:14 PM
Nytt medlem
Nytt medlem

jeg har lett etter vanelig jobb i alpene i mange uker nå uten å finne det helt store. er ikke så intressert i å jobbe som reiseleder og da handler det jo litt om kontakter for å få en fet jobb! håper det ikke er for sent å melde interesse nå?

mail....
Ole-Kr #46104 29/10/2007 9:58 PM
Ole-Kr Offline OP
Avhengig
OP Offline
Avhengig

Sjekk ff mailen din du laugh

Ole-Kr #46105 06/11/2007 11:59 AM
Fersking
Fersking

Sitat rikke:jeg har lett etter vanelig jobb i alpene i mange uker nå uten å finne det helt store. er ikke så intressert i å jobbe som reiseleder og da handler det jo litt om kontakter for å få en fet jobb! håper det ikke er for sent å melde interesse nå?

I St. Anton er det drøssevis med jobber! Både som instruktør (trenger ikke spesiell god kunnskap om skikjøring) og som bartender osv...!

Lever du mest for skikjøringa anbefaler jeg jobb som instruktør, liker du mest after ski og fest anbefaler jeg mest jobb som bartender el. Da møter man mest likesinnede mennesker!

Lykke til

Ole-Kr #46106 06/11/2007 12:47 PM
Fersking
Fersking

eg viiiiil... men eg er litt for liten smirk

Uenig....
Ole-Kr #46107 07/11/2007 6:57 PM
Ole-Kr Offline OP
Avhengig
OP Offline
Avhengig

Må vel si meg litt uenig m deg Eirik...

Jobber man i ski skolen må man kjøre med barn og andre elever hele dagen i løypa og de fleste som vil gjøre sesong i Alpene gjør vel det for å få kjørt mest mulig offpiste!!!??? Det blir det ikke mye tid til som ski instruktør...kanskje en tur før jobb og en etter...man jobber som regel 6 dager i uka og da en fri dag til å kjøre for seg selv er vel litt lite...

Jobber man i bar derimot er det muligheter....da jobber man Afterski og kveld/natt...Ergo man har dagen fri til å kjøre så mye man vil hver dag!! Jobber man afterski må man vær nede til to tre tiden og da rekker man mye kjøring på de dagene også...Så mitt tips jobb i bar på kveldene kjør ski på dagene eller andre jobber som du får fri på dagen.

Hvertfall sånn opplegget er for ski skole og barer i Bad Gastein....

laugh

Ole-Kr #46108 08/11/2007 12:46 AM
Fersking
Fersking

Forstår poenget ditt, men er fortsatt ikke enig.

Hadde jeg skulle gjort en sesong til skulle jeg uten tvil vært instruktør nok en gang. Jeg hadde aldri vært så opplagt til å stå på ski om jeg måtte jobbe kveld/natt hver dag. I tillegg vil jeg gjerne gå på after ski selv når jeg er der nede, men digg å kunne gå hjem når man vil. Man har kortere arbeidsdager som instruktør, og man får mer enn nok skikjøring. Instruktører har det som regel ikke så stressende på jobben heller, og alle utgifter foruten mat blir dekket. Man har med andre ord INGEN bekymringer overhodet. (Noe jeg følte gikk litt mer igjen med folk som jobbet kveld/natt.)

Fakta er: "Bar-folk" fester mest, mens instruktører kjører mest ski. Det kommer man ikke unna.

Jeg ser det også som særdeles mer givende å lære folk gleden med fjellet, kortsvinger ned svarthenga eller å finpusse teknikken.

I tillegg er jeg i etterkant stolt over hva jeg faktisk fikk til der nede og hvordan jeg utviklet meg selv som skikjører, og takker skiskolen for det. Har hatt MYE glede av dette senere. Tror ikke jeg hadde vært en like komplett skikjører om jeg hadde jobbet på ett utested.

Men som du så riktig nevner er kjipt å instruere i løypene når bomsene kommer ned med pudder oppetter ørene. Derimot hadde jeg mer til felles med mine kolleger og angrer ikke ett sekund på jobben som instruktør.

vil ha jobb
Ole-Kr #46109 06/10/2008 9:23 AM
Nytt medlem
Nytt medlem

HeiLitt seint ute, ser at inlegget er for i fjor sesong, men er det fortsatt mulighet for å få jobb? Kan jobbe hele sesongen smile

Cecilia

Usikker.
Ole-Kr #46110 06/10/2008 4:04 PM
Ole-Kr Offline OP
Avhengig
OP Offline
Avhengig

SOm du selv skrev dette inlegget er jo et år gammelt.Skal ikke ned til BG selv i vinter så har ikke helt kontroll på hva som er av ledige jobber,men om jeg ikke husker web adressen feil så gå inn på www.silverbulletbar.com eller bare www.silverbullet.com

Funker ikke noen av de så google Silver Bullet så kommer nok web siden opp!Der finner du mail adresse til Hansi som er sjefen der.

Alltid muligheter for jobb!! laugh

Ole-Kr #46111 08/06/2010 8:45 PM
Nytt medlem
Nytt medlem

Må man kunne tysk for og jobbe i bad gastein?

Mest lest på FRIFLYT.NO
Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå