Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Laax
#45993 14/12/2007 7:31 PM
Heski Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking

Noen som vet om Laax i sveits er noe bra i februar? Er det bra for jibbing osv? elr bare bra for snowboard? Er det noe pudder muligheter?

Takker for svar

Kjære Heski
Heski #45994 15/12/2007 12:58 PM
Fersking
Fersking

Jeg har personlig ikke vært i laax, men jeg klarer jo å legge sammen to og to fra det som er blitt sagt om stedet, og det som er skrevet om det i fri flyt. Om det er bra for snowboard så er det jo nødvendigvis bra for jibbing også, eller hva? Tror ikke parken er stengt for skikjørere om det var det du lurte på...

I fri flyt bladet om laax, stod det at det var mulig å finne pudderheng, men det var kanskje ikke det letteste i verden. Har dessverre ikke artikkelen foran meg, men den finnes kanskje et sted her inne på siden.

Februar? det er vanskelig å si hvordan et sted kommer til å være.. Kanskje det faller en meter snø rett før du drar ned, kanskje det har vært pluss grader i 10 dager. Er vanskelig å spå været, i alle fall så langt fram i tid vet du. Men tror nok jevnt over laax er et bra sted...

Det er jo til og med yndlingsstedet til torstein horgmo i alpene.

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå