Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
lyst til å bli raftingguide?
#363 23/04/2007 8:02 PM
kjell_ Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking

Heidal rafting har kurs 1-6 juliDette kommer til å være et supert kurs med dyktige instruktører som har erfaring fra rafting og padling over hele verden.

Garantert ei kjempebra uke!

for info se herhttp://heidalrafting.no/index.php?option=com_content&task=view&id=44&Itemid=62&lang=no

eller spør meg....

dårlig med penger til annonsering??
kjell_ #364 24/04/2007 12:36 AM
Fersking
Fersking

Det her er vel lett d jeg kaller (gratis) reklame da.... Hardt om kundene i sjoa område? hehe

jaja du har et poeng der
kjell_ #365 24/04/2007 12:54 AM
kjell_ Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking

Saken er jo rett og slett det at vi ønsker å få til dette og at vi tror at det finnes noen gode emner til kolegaer der ute. Man får ta det som man vil. Dette var hvertfall veien jeg valgte folr å komme i gang med sporten og til å ordne meg sjøl en bra jobb.

dessuten..
kjell_ #366 24/04/2007 12:47 PM
Fersking
Fersking

Så glemte Kjell å legge til at vi har verdens tøffeste Sikkerhetsansvarlig, og at at guidestaben vår er "rock solid" som de sier, og selv om lunsjen er den samme som de siste ti åra så er Heidal Rafting ett av de bedre selskapene... Dessuten er Strie Strømmer i dalen en av de bedre elvebutikkene her til lands, samt at puben Pensj faktisk trekker Skjåkværer også... Kiwi er dalens beste matsjappe, og kaffen på bensinstasjonen faktisk ganske ok...

Og hva er galt med gratis reklame i ny og ne?

Uansett, jeg håper vi renner over av forespørsler om guidekurs, for bedre sommerjobb skal man vel lete lenge etter.

Mariann Sæther

Ansatt Heidal Raftingwww.nikeacg.comwww.teamdagger.com

(mere snik reklame!)

interresant
kjell_ #367 24/04/2007 2:21 PM
Fersking
Fersking

kosta d noke? må en jobbe so og so lenge, e en garantert jobb? ka bør ej kunne på forhånd?

Vel og bra d, men er vel ikke helt ønskelig??
kjell_ #368 24/04/2007 2:32 PM
Fersking
Fersking

Gratis reklame er vel og bra d! Men d står vel egentlig ganske tydelig skrevet i regene til fri flyt at det ikke er lov: "Skjult markedsføring, nei takk!Vi vil ha oss frabedt personer eller firmaer som bruker sidene våre til salgsfremstøt, eller reklame for egne eller andres produkter. Forum, guider, artikler, interpost og markedssidene er forbeholdt privatpersoner. Friflyt.no sine administratorer står fritt til å slette innlegg som kan oppfattes som reklame. Om du ønsker å høre mer om annonsering på friflyt, eller annen markedsaktivitet i samarbeid med Fri Flyt AS, kan du ta kontakt med vår markedsavdeling."

Yes sir...
kjell_ #369 26/04/2007 5:58 PM
Fersking
Fersking

Ops, var vel mest ment som en spøk da det innlegget tidligere. Det var bare litt komisk fordi jeg kjenner Kjell og han er den siste som prøver å snik reklamere, han har faktisk bare et sterkt ønske om at folk skal få høre om muligheten til å bli guide, fordi han trives bedre i elva enn på land (med unntak av skibakken), og var starta selv å jobbe etter et guidekurs. Men jeg løy ikke når jeg sier vi har verdens tøffeste sikkerhetsansvarlig og bra folk i firmaet.

Angående Guidekurs så er ingen forkunnskaper nødvendig, du er mer eller mindre garantert jobb hvis du oppnår den ferdigheten som skal til på elva (noe som kan ta alt fra noen uker til måneder avhenging av hvor mye du trener)... Og ja, jeg tror nok det koster, men da er det bare å gå til heidal rafting sin hjemmeside for å finne ut mer.

Ellers så kan jeg vel slenge på at de aller fleste firmaene i Heidal arrangerer guidekurs i løpet av sommeren, så det er bare å kontakte de forskjellige for å finne ut hvilket som passer best for deg. (Villmarken Kaller, Sjoa Adventure, Sjoa Rafting GO Rafting osv... (så blir vi ferdige med snikreklame debatten)

Mariann Sæther

petimetersen....
kjell_ #370 26/04/2007 8:12 PM
Medlem
Medlem

Synes ikke dette var noe reklamefremstøt jeg. Bare et interessant innlegg (for en gang skyld) om noe man kan gjøre hvis man har lyst. Man trenger ikke lese det om man ikke vil, og det kommer enkelt frem av overskrifta hva det dreier seg om....

Synes godt forumet kan brukes til å opplyse folk til muligheter for å kurse seg i de aktivitetene som jo gjør at vi leser FF.

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå