Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
KITE GUTTETUR
#3125 26/04/2010 2:00 AM
JIBBI Offline OP
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem

Hei! Jeg og en vennegjeng på 6 tenkte oss på en kitetur i europa nå til sommeren. Ingen av oss kan Kite på vann (det vil si 2 stk har tatt et nybegynerkurs på snø). Jeg lurte på om noen har et forslag til et sted vi kan dra? Fint om stedet har nybegyner forhold, fint sted, andre aktivitets muligheter, mulig å gå ut på kvelden og ikke alt for vanskelig og komme seg dit. Takker for svar smile

Re: KITE GUTTETUR
JIBBI #3126 26/04/2010 4:06 PM
Ringrev
Ringrev

De fleste sentrale stedene i europa(middelhavet) er veldig crowded på sommeren, da er det ikke så greit å være nybegynner. Danmark kan jo være bra, men utelivet skranter, det vel litt på alt etter hvor du er. Vestkysten av portugal(Esposende og Peniche) er ikke så crowded, tror jeg, her kan det bli bra.

vestkysten av portugal
JIBBI #3127 27/04/2010 12:31 PM
Fersking
Fersking

Der er det mye bra steder, og vind nesten hele tiden! Lett og komme seg dit også. Fly til lisboa og lei bil. Lisboa er konge by, med bra uteliv! Ellers så er nok ikke partylivet det beste på vest kysten av portugal. Jeg har kjennskap til costa vicentina. Pent, billig, og masse strender med surfe kite muligheter. Sikkert kite steder med kurs og, ganske nært lisboa tror jeg.

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå