Regner med at du er på www.asfaltsurfer.com, men kan jo alltids svare her og :PUten å ha prøvd det, ser det ut som for meg at du får mer for pengene ved å gå opp ett hakk i pris. Cutbacken har fetere trucker og hjul som du vil kunne bruke på flere brett etterhvert som du blir hekta og vil ha flere brett.Men Kuni brettet er sikkert helt fett det og. Er uansett ikke så dyrt å oppgradere til fetere trucker hvis du føler før det etterhvert.
Dette er jo pimp style. Er jo et forholdsvis langt brett, men bare å kline på. Du skal vite at det er lettere å håndtere et kortere brett, men mye mer style å cruise rundt på et 46".
mulig det. jeg har ikke peiling på longboards. er kanskje litt hardt å begynne rett på et 46er brett. har bare lyst til å lære greiene.. men pimp er pimp. knall og fall og øvelse gjør mester :-)
noen som har et kortere brett som passer for begynnere å anbefale?
Ser ikke noen stor grunn til å lære vanlig skateboard først. Det er en helt annen måte å stå når du kjører longboard. Og ollie kommer du til å slite med når du får et litt langt brett. Skal du først begynne med longboard så ta korteste veien og gå rett på longboard. Start på flat mark og bli vant til å ta i fart. Derfra går det ganske automatisk, lær deg å bremse(ved å sette ned den ene foten) og kjør slake bakker til du blir tryggere på brettet.
Ser ikke noen stor grunn til å lære vanlig skateboard først. Det er en helt annen måte å stå når du kjører longboard. Og ollie kommer du til å slite med når du får et litt langt brett. Skal du først begynne med longboard så ta korteste veien og gå rett på longboard. Start på flat mark og bli vant til å ta i fart. Derfra går det ganske automatisk, lær deg å bremse(ved å sette ned den ene foten) og kjør slake bakker til du blir tryggere på brettet.
Fett nok det.. Litt kortere brett du kan sjekke ut: Sector 9 Cosmic 2 38". Dette er et helt genialt brett å starte med longboarding på. Du må ut med 2000kr på seasport eller whitewater men det er et helt rått brett. Kjøpte mitt fra ebay og måtte ut med 1600, randal trucker og kryptonics hjul. Sjekk ut www.asfaltsurfer.com for å finne ut hhva en randal truck er eller hvis du vil snakke mer om longboard med likesinnede. Rundet akkurat 20 medlemmer på forumet og vi blir fler og fler. Skulle ikke forundre meg om det blir vanligere å se en del longboard denne sommeren.