Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Nysgjerrig på longboard?
#1947 25/03/2006 12:35 AM
Medlem
OP Offline
Medlem

Heisann!Hvis du, som meg og en del andre, har funnet ut at longboard er morro vil jeg anbefale deg å stikke til Lush Longboards 06 og sjekke ut brettene der. Der finner du alt fra billige intro brett, til hardcore downhill og carving maskiner. Dette er den laveste terskelen til longboarding, men de har også brett til den mest kresne.

De er både billigere og fetere enn hva de norske butikkene har å tilby for øyeblikket, noe det forhåpentligvis skjer noe med i løpet av sommeren.

Vi har også startet en longboard side hvor vi prøver å samle så mange som mulig som er interessert i sporten. Det er alt fra nybegynnere som vurderer å kjøpe sitt første brett, og folk som har vært litt lenger i gamet som driver på et litt høyere nivå. Her finner du anbefalinger til diverse nettbutikker/forskjellige merker og tips til nybegynneren (og masse annet longboard relatert stash, tester, avtale skate sessions, bilder, spots osv.). Lurer du f.eks. på hvor du kan få laget deg et custom håndlaget brett hjelper vi deg gjerne med å finne det rette stedet.

Besøk:

AsfaltsurferLush Longboards 06

Og se om longboarding kanskje er noe for deg og! Jo flere vi er sammen, jo morsommere er det å stå!

ikke så teknisk anlagt nei...
jshalvorsen #1948 25/03/2006 12:38 AM
Medlem
OP Offline
Medlem

hyperlinkene funker tydligvis ikke :Pligger linker til begge steder på profilen min, så check it out!