Prisen på Mako pintailen fra Lush er 1257,72NOK
Den engelske prisen er £129.99 = 1 454,18NOK
Så den Norske prisen som er oppgitt er ca 15% lavere. Frakt kommer på 138NOK.Jeg kjøpte nylig brett derfra (Lush Tula) som er et bittelite oldschool brett, og måtte betale ca 300kr når brettet kom til Norge. Dette var forenklet toll behandlings gebyr + noe greier til GLS Nordiskexpress
Har selv kjøpt flere ting fra Lush, og det eneste negative er at det tar en stund før pakkene kommer seg igjennom tollen osv. her i Norge, vi snakker om ca en uke i Norge før jeg fikk hentelapp. Totalt tok det 17 dager.. Men har fått andre små ting derfra mye kjappere, så jeg ville satset på ca 2 uker leveringstid.
Hvis jeg skulle begynne på nytt på longboard og ikke hadde en haug av brett fra før
ville jeg gått for enten: Makonga(hvis du ikke er sikker på at longboard er noe for deg, siden det er så billig) Mako, Bahari eller Kilima. Mako og Kilima er de brettene jeg synes virker som de beste valgene da kicktailen på Bahari brettet vil bli brukt minimalt til vanlig cruising. Mako, Bahari og Kilima har noen vannvittig bra trucker som føles helt fantastiske når du svinger deg bortover og nedover.
Bare å spørre mer hvis det er noe du/dere lurer på!
JFox/www.asfaltsurfer.com