Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Freeline Skates: ny skate-craze i anmarsj?
#1861 27/07/2006 2:13 AM
Big Ben Offline OP
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem

Dette virker artig: www.freelineskates.noSjekk videoene. Noen her som har testet disse?

satan
Big Ben #1862 28/07/2006 9:32 PM
Tørr bak øra
Tørr bak øra

det så bare rett og slett for dumt ut.....ble litt lurt i begynnelsen, men etter en titt på http://www.freelineskates.com/videos.html?index=4 var det ingen tvil om at folkene som har laget dem i hvertfall ikke er helt god. Pass opp for de styggeste og mest tilfeldige 1254 flips med trippel invard heel. jaja

herlig!
Big Ben #1863 29/07/2006 1:15 PM
Fersking
Fersking

videoene var overvisende nok for meg så jeg kjøpte. har hatt dem ettpar uker og har mye morro med dem selv om jeg har langt igjen til nivået i videoene.

til snøballkaster: du må være veldig ung for dersom du hadde fulgt utviklingen på skateboard og snowboard siste åra så hadde du sett en enorm utviklig. husk at dette er en ny greie og at gutta i videoen kanskje har maks ett års trening. her er det et stort utviklingspotensial og jeg tror dette er noe som kan slå ann.

jeg merker jeg vekker mye oppsikt der jeg kommer rullende selv om jeg føler meg helt amatør. men jeg har hatt det morro fra dag en, og jeg kan anbefale disse for alle som liker å tøye sine grenser.

enda mer..?
Big Ben #1864 30/07/2006 12:41 PM
Tørr bak øra
Tørr bak øra

tror dette har samme potensial som snowblades, noe som virker kult helt til du har prøvd det, så tar det 10 minutter til du er drittlei. Dette har neppe noe med videreutvikling å gjøre, ser jo heller ut som et komplett kompromiss av rullebrett og fruit-boots, der alle de dårligste egenskapene er satt sammen. Ligner på Snakeboardet som noen engang prøvde å lansere. Ikke alt som kommer fra California er like kult..

lollerskates
Big Ben #1865 30/07/2006 6:57 PM
Fersking
Fersking

d va jo litt kult på sitt vis. koss ska man hoppe?kan ta jæli me teip, og teipe fast føttene.blir nok en litt snodig sats. ka e poenget me å stå på tvers? når man ser på di så e d jo et rullebrett uten plate, og en rulleskøyte uten sko.

videreutvikling?
Big Ben #1866 31/07/2006 6:06 PM
Fersking
Fersking

mener du at snowboard er en videreutvikling av ski eller at enhjulsykkelen er en videreutvikling av tohjulern eller at rullebrett er en videreutvikling av en sparkesykkel? du har nok misforstått poenget her. dette er en ny greie for de som ønsker å tøye sine grenser når det gjelder balanse og styrke.

dersom du blir lei av alt du ikke klarer å mestre i løpet av 10 minutter så er nok en sparkesykkel et bedre valg for deg.

det tar flere månder å øve inn nivået til skaterne i videoen. og ja, de som kjører i rampe kan bruke en stropp for å feste skøytene. det er nødvendig om du skal hoppe over kanten. om ikke du vil gripe ned og bruker fingrene for å holde dem på plass da. noen som gjør det og.

nedoverbakke
Big Ben #1867 31/07/2006 7:17 PM
Fersking
Fersking

ok. d så litt gøy ut i nedoverbakke. men smekklamt på fremoverføre.

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå