Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
longboard hansker???
#1812 03/04/2007 6:50 PM
Torkel_ Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking

hansker til å slide med... er det vansklig å lage hansker (bruksanvisning)? eller er det best å kjøpe hansker???

slide hansker
Torkel_ #1813 04/04/2007 1:42 AM
J.. Offline
Nytt medlem
Nytt medlem

Hei Torkel.

Slidehansker kan man fint fikse selv. Fattigmannsløsningen er å kjøpe skjærefjøl fra IKEA og kutte til passe størrelse. Hansker koster 10 spenn på Nille. Avhengig av hvordan plast du bruker kan det funke med lim, men her må du prøve deg fram selv... Selv har jeg foretrukket å smelte plasten til den bobler med en blåselampe for så å smekke den rett på hansken. En tanke til kan være å å feste borrelås på pucken og hansken så man kan skifte ut plasten når den er slitt vekk, og så man kan snu den så den slites jevnt underveis.. spesielt hvis du bruker skjærebrettplast er det lurt, for det slites alt for fort..

Hvis du vil ha noe som holder sabla mye lenger og bremser ned minimalt kan du ta en titt under "tilbehør" på www.kingofthehill.no . UHMW er uten tvil det beste du kan bruke til slidehansker...

Mulig jeg lager noen enkle hansker til salgs etterhvert, men det blir nok ikke i første omgang.. send meg en mail på info@kingofthehill.no hvis det skulle være noe...

Vennlig hilsen JørgenKing Of The Hill - Longboardshopwww.kingofthehill.no

takker
Torkel_ #1814 04/04/2007 10:37 PM
Torkel_ Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking

du har vært til stor hjelp... prøvde å lage meg noen hansker i går men blei liten sukses... men skal prøve med lim eller blåselampe. blir nok litt prøving å feilign framover men men...