Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Uheldig og trenger nye OTG
#15495 01/11/2009 3:16 PM
Entusiast
OP Offline
Entusiast

Hadde en stygg sak her i går, har skibriller med vifte montert på toppen, har demontert alt for å tørke opp saltvann som var kommet i ( ikke spør! ).Lå på hylla sammen med flaskene med min hjemmelagde likør, hørte plutselig et hælvetes smell og korken sprengtes av og det bruset likør vilt utover skibrillene! Stygg sak, både med likør og briller ; P

Tror derfor at jeg går for innkjøp av nye, er brillbruker og trenger derfor goggels som er tilpasset å bruke briller inni, såklate OTG's. Mine nedpsritede nåværende er Smith's Knowledge OTG Turbo Fan.

Noen som vet om goggles som passer oss svaksynte jäklar som må ha briller inni?

Re: Uheldig og trenger nye OTG
greipfrukt #15496 02/11/2009 9:28 PM
Entusiast
Entusiast

Viktig spørsmål:Hva slags likør var det? Om bitter urtelikør uten altfor mye sukker, kan du jo kanskje redde dem. Viftefunksjonen vil kanskje være litt kjip, men skader ikke å gjøre et forsøk. Om det var noe fancy coating på glassa, er du muligens litt uheldig. Men jada. Kan du slikke bort spriten? Grapefruktsmak?

Oakley lager visst en modell som heter Proven OTG, men aner ikke om de er noe bra. Har dessverre ikke så mye mer fornuftig å si, men håper du finner ut av det.

greipfrukt #15497 02/11/2009 10:29 PM
Entusiast
OP Offline
Entusiast

Det var dessverre jordbær, og vel mye sukkker! Slikking var tilstede!

Men takk for tipset, skal sjekke de opp wink

greipfrukt #15498 04/11/2009 1:16 PM
Fersking
Fersking

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå