Det er vel ikke noe galt i å være litt merke-junkie heller!?Når så mange gidder å svare på dette innlegget, og faktisk være så passionate og skråsikker på "sitt" merke er jo det verdens beste reklame for produsentene. Noe som igjen vil si at både Sweet og Giro sannsynligvis lager svinebra hjelmer - og at det er nesten det samme hva man velger. Gå for den som passer hodet ditt best, kombinert med at den ser bra ut. Det er ofte da den blir brukt. Og det med passform og komfort trenger ikke ha noe med merke å gjøre. G10 og nine.9 har f.eks. ganske forskjellig passform.
Personlig har jeg en av hver, og jeg ender opp med å bruke nine'en nesten hver gang fordi den passer hodet mitt litt bedre. Sweet har jeg ikke noe forhold til, men har ikke hørt noe annet enn at de er superdigge de også. Er èn ting jeg er litt misunnelig på - skulle ønske Giro'ne kom i den grønn- og rosafargen som Sweet hadde på en av sine modeller i år.
Når det gjelder Skullcandy tune-ups til Giro får du det hos alle de "store" Giro-forhandlerne. Hemsedal Sport vet jeg har hatt det, Sportshuset, Anton... Dette er selvsagt ikke til noen hjelp hvis ikek du bor på Østlandet, men da kan du sikkert uansett bruke nettbutikken til en av de jeg nevnte.
Lykke til med valget'a!